DLACZEGO POTRZEBUJĘ TRENERA OSOBISTEGO ?

Odpowiedz jest prosta. Osoby, które korzystają z usług trenera chcą mieć pewność żądanych efektów. Chcą widzieć sens poświęconego czasu i pieniędzy. Współpracując z osobistym trenerem jest to zagwarantowane.


OFERTA:

TRENING OGÓLNOROZWOJOWY - jest kierowany do osób początkujących, zaczynających przygodę ze sportem jak i dla osób, które miały długą przerwę w treningu. Celem tego treningu jest wszechstronny rozwój ciała względem wytrzymałości , siły , oraz masy mięśniowej. Może być wykorzystywany do kształtowania sylwetki, poprawienia kondycji, pozbycia się zbędnej tkanki tłuszczowej.


TRENING WYTRZYMAŁOŚCIOWY - trening ten powoduje pozytywne zmiany w organizmie. Poprawia się pojemność życiowa płuc, pojemność wyrzutowa serca, czasem obserwowany jest przyrost mięśnia sercowego. Poprawia się pobieranie tlenu przez organizm i obniżenie zmęczenia organizmu. Krew staje się bogatsza w tlen dzięki czemu mięśnie są lepiej dotlenione. Podsumowując mamy o wiele lepszą kondycję fizyczną oraz ogólne samopoczucie.


TRENING AEROBOWY - jest to rodzaj treningu tlenowego o niewielkim zaangażowaniu siłowym mięśni. Poprawia kondycję organizmu a jego głównym zadaniem jest redukcja tkanki tłuszczowej.


TRENING SIŁOWY - trening poprawiający siłę i moc mięśniową, zwiększa zdolność pokonywania większego oporu zewnętrznego, poprawia on również kondycję organizmu i redukuje tkankę tłuszczową. Stosując ten trening odczuwa się lesze samopoczucie oraz większe możliwości siłowe organizmu wykorzystywane w codziennym życiu.


TRENING KULTURYSTYCZNY - cykl treningowy mający na celu zbudowanie beztłuszczowej masy mięśniowej. Stosując ten trening szczególnie jest odczuwane zwiększenie przekroju poprzecznego mięśni czyli po prostu ich obwodu. Trening ten prowadzi również do wzrostu siły mięśniowej i poprawienia ogólnej kondycji organizmu. Trening cieszący się dużym zainteresowaniem dzięki efektom, które są nie tylko odczuwalne ale przede wszystkim widoczne.


TRENING OBWODOWY - rodzaj treningu po którym są rozwijane wszystkie atuty zdrowotne treningu, takie jak wytrzymałość, siła, kondycja, redukcja tkanki tłuszczowej. Jest on stosowany przede wszystkim po to aby poprawić ogólną sprawność organizmu. Trening opierający się na metodach przerywanych.


TRENING DLA SENIORÓW - aktywność fizyczna hamuje rozwój wielu niebezpiecznych chorób, jak otyłość, cukrzyca, choroby serca, nadciśnienie itd. Dowiedziono naukowo że ćwiczenia fizyczne przeciwdziałają również stanom osłabienia psychicznego, zaburzeniom depresyjnym oraz lękowym. Dlatego też zaleca się podejmowanie aktywności fizycznej przez osoby starsze, żeby zapobiegać tym wszystkim niedociągnięciom ludzkiej natury.


KAŻDA OSOBA JEST TRAKTOWANA INDYWIDUALNIE!!!!

TRENING JEST DOBIERANY BIORĄC POD UWAGĘ INDYWIDUALNE ZDOLNOŚCI SIŁOWE, WYTRZYMAŁOŚCIOWE, KONDYCYJNE, JAK I PREDYSPOZYCJE ZWIĄZANE Z BUDOWĄ CIAŁA .


Nie wiesz jak zacząć?

Chcesz wiedzieć jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia?

Pragniesz zwiększyć swoją masę mięśniową?

Chcesz poprawić swoją kondycję?

Chcesz pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej?

Potrzebujesz dodatkowej motywacji?


Wszystkie te problemy rozwiąże twój trener osobisty, skorzystaj z jego usług!


PROMOCJA!!!

PIERWSZE ZAJĘCIA INDYWIDUALNE GRATIS!